Mycket har hänt!

Oj, vad längesen det var jag skrev här! fast det r ju inte så längesen men det känns så. Det har hunnit med att hända gansa så mycket på 1½ vecka. Vi har varit o kollat på lgh o vi oxå fick!!! Det gick jätte fort med lgh o det känns jätte skönt att något äntligen går som vi vill! Så vi har redan varit o skrivit kontraktet o hämtat nycklarna =) I onsdags så var vi på Ikea för att kolla på en ny säng o vi hittade oxå som levererades hem till oss dagen efter! Jag älskar verkligen sängramen som vi har köpt. Som jag sa till Rickard den är porrigt romantiskt ;) hahah

I torsdags så var jag på utspring för då tog min lillebrors flickvän studenten. Sen bar det av ut till hennes föräldrar på landet för ett mycket trevlig stund innan det var dags att åka o jobba.. Det var första natten på 1 vecka o efter 10h på jobbet kunde jag tyvärr inte gå :( jag som hade hoppats på att jag skulle kunna jobba hela sommaren igenom tills mitt vik tog slut i augusti. Men så blir nog kanske inte fallet... Nu är jag sjukskriven fram till semesten som börjar midsommar veckan. Vilket känns jätte konstigt efter som jag aldrig har haft semester förut =P

Ikväll har Rickard åkt hem till västervik för att packa o förbereda inför att hans saker ska flyttas på tisdag! Ska bli så skönt när jag har tömt min lgh oxå så vi kan börja vårat nya liv tillsamman. Jag hoppas nu på att jag ska kunna fira min födelsedag i vårat nya hem =)

Nu ska jag försöka att packa en kartong till innan jag ska lägga mig still o kolla på film =)

Ha det bra!

Kommentarer
nathalie - gravid vecka 33 säger:

Kul att man hittar fler gravidbloggar att följa :D

2010-06-15 | 14:54:12
Bloggadress: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback