Halvtid!

Jaha, nu är det halvtid... det är helt sjukt hur fort tiden går! jag tycker inte att det var längesen vi fick veta att jag var med barn o nu har halva tiden gått =) Men ju mer tiden går ju mer tankar kommer det om framtiden o hur den ska se ut. Men jag får väl nappa på vad Rickard säger, "det löser sig" även om jag kan strypa honom varje gång han säger det ;)

Idag skulle vi ha gått på visning av en lgh men 1§h innan det var dags att gå så ringde hon o sa att lgh var uthyrd så nu är det bara att fortsätta jakten. Finns lite lgh men man ska ju få visningar på dom oxå... Nu i veckan när han har varit hos mig så har även han fått känna den lill* som bor där inne. Det börjar att kännas mer o mer när den håller på där inne =) Men som mamma säger - Väntar bara! det kommer ju inte bli mer plats där inne o den kommer ju inte att bli lugnare med tiden.

Nu ska vi försöka hitta på något att göra.

Ting!

Kommentarer
Sabine säger:

Måste hålla med din mamma, Vänta bara! :P

2010-05-31 | 17:22:43
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback