Hittills i veckan

I måndags så kom han äntligen hit till mig =) fick även träffa hans mamma, syster och hennes barn, det var verkligen på tiden o det var jätte trevligt! Efter ett kort besök så åkte Rickard till sjukhuset på sin jobb interjuv sm resulterade i att han fick ett sommarjobb här i norrköping =)

I tisdags så var vi i linköping o träffade en kompis till honom o det var trevligt synd bara att vädret inte var på våran sida... Efter några timmar så begav jag mig ner till stan för att träffa M. Vi har inte setts på sjukt länge så det var verkligen roligt att ses även om det var en kort stund. Nu får vi se till at det blir mermed tid!! Sen bar det av hem till mamma för att hålla ett öga på systrarna bus och det gick så bra! De är så lätta att ha o göra med nu för tiden även om det börjar att bli mycket hormoner från vissa håll =P

Igår onsdag så ängnadevi oss åt att åka o handla o jag lyckades även dra med Rickard till babyproffsen för att kolla på barnvagn. Tycker att det var intressant att när vi väl kom dit så hade han en åsikt eller 2 om vad vi skulle ha för vagn ;) Så nu är det bestämt så nu ska den bara beställas oxå =D

Idag torsdag så har vi inte gjort så mycket. Vi åt en mysig liten lunch här hemma o sen ängnade vi oss åt att sitta o skoj bråka i soffan =D Är även marknadsafton här idag så vi har varit nere en kort sväng på stan o kollat lite. blev en ny handväska som jag för ett par månader sen sa att jag ALDRIG skulle sätta på mig mennu har jag en sån iaf =P vad man kan ändra på sig ;)
Ska ikväll åka till Hedvig som fyller år o mysa lite! Ska bli så roligt att träffa henne det är så långt mellan gångerna men det är alltid lika roligt!

Nu ska jag tvinga Rickard att öppna det nya spelet han köpte på stan ;)

Ting!

Kommentarer
Jojja säger:

Vad blev det för vagn?? :) Här blev det en Bugaboo Cameleon, blir supersmidigt eftersom vi åker mycket buss.

Låter som du mår bättre igen?

2010-05-28 | 22:14:33
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Sabine & Alice säger:

Va är det för vagn ni kikat på`?

2010-05-28 | 22:41:13
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback