Lördag 8/5-10

Vilket trist väder till att börja med! det bara regnar o regnar... I natt har jag fått sova 12h dock ej i sträck för att jag har varit uppe o kissat sjutioelva gånger men det kvittar för at jag är lika trött iaf! Det kan ju bero på att jag hela natten har haft ont i magen o vaknat av det oxå eller så beror det på vädret idag... Vem vet!

Har varit en kort sväng på stan med mamma men orkade knappt det, går jätte lågsamt och har ont i magen fast jag äter mina panodil som läkaren sa igår... Hoppas på att det släpper snart så min oro oxå kan släppa snart för det gör ju inte saken bättre =/

Hoppas på att orka en sväng till jossan sen o träffa tjejorna o ha det lite trevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback