Myssöndag hos mamma

När jag gav upp med städningen så gick jag o Izor hem till mamma. Där  hon o lillasyster bus var i full gång med att pärla så det var bara att slå sig ner o börja oxå =P Det är nog den bästa terapin som finns att sitta o plocka med pälor. Lyckades att göra ett par riktigt fina örhängen till bus och sen tog jag tah i att sortera alla pärlor som bus har lyckats att blanda ihop... men nu är det mer ordning iaf! Under tiden jag var hos mamma så fick jag mer ont i magen o när vi skulle äta var det hemskt så det är inget roligt att äta mat längre...

Nu sitter jag hemma i soffan o ska fortsätta att plocka upp här inför att älsklingen komme imorron =) Funderar på om vi skulle ta en liten utflykt när han är här hos mig. Jag skulle verklien behöva åka till Ikea o köpa en ny lampskärm till min fönsterlampa i rummet efter som Izor har tagit sönder min andra... =/ sen finns det ju alltid mer saker som följer med hem ;) Kan ju även vara på tiden att kolla på sängram nu när han nog kommer att flytta hit ganska så snart =D

nu ska jag fortsätta att kolla på filmen!

Over and out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback