Tiden som varit

Har varit jätte dårlig på att blogga nu men jag har jobba väldigt mycket. Skulle ha jobbat 3 nätter men det har varit högt tryck på AVD så jag ställde upp o jobbade på söndagen oxå så det blev 4 nätter på rad men nu är det gjort o det kommer att bli roligt när lönen kommer =)

Rickard har varit här sen i torsdags och det har varit jätte roligt fast på samma gång så är det ganska jobbigt att vara 2 personer i en 1:a när jag ska sova på dagarna... Men jag älskar honom o det har gått riktit bra men det tråkiga är ju att inte hinna med att träffa honom när han är här hos mig. Längtar tills vi bor ihop då kommer det bli så mycket lättare att få ihop en vardag tillsammans.

I måndags så var jag jätte trött men vi ville hitta på något roligt tillsammans så det blev att gå på bio =) vi såg Iron man 2 den var helt okej. Det är alltid lika mysigt att gå på bio tycker jag speciellt när man kan hålla någon i handen eller titta på den andra lite i smyg ;)



Igår så var vi barnvakt åt systrarna bus och det gick bra, det är så lätt att vara barnvakt nu för tiden man behöver bara mata dom lite så e det nöjda. de är inne på sina rum o gör va de vill. Vi hämtade upp de på skolan och så gick vi till dtan o åt på Donken o hade det mysigt alla 4. Sen gick vi hem o tog det lugnt i väntan på att mamma skulle komma hem från jobbet. Vi gick hem o passade på att mysa lite.

Nu har han åkt hem o det kommer nog att dröja innan vi ses igen. Men inte så länge för attd et är snart dags för att gå på nästa ultraljud så då kommer han hit igen =) Ikväll är det dags att gå o jobba igen. Natt 1 av 2 sen när jag går av på fredag morron så är jag ledig till nästa onsdag o det ska bli riktit skönt =)

Kommentarer
Rickard Wingerstad säger:

Älskar dig så himla mycket baby <3

2010-05-05 | 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback