1 månad



Idag blir min lilla älskling 1 hel månad. Jag kan inte förstå att tiden går så fort! Idag har viinte gjort mycket alls utan bara varit här hemma o tagit det lugnt o myst tillsammans. På eftermiddagen så var vi i väg o handlade o vincent fick sitta i bärselen o det tycker han verkligen om. Han sov hela tiden =) Imorron är det dags för BVC igen, alltid lika spännande o se hur mycket han har gått upp o hur lång han är. Imorron ska även R följa med så det blir lite roligt. På onsdag så ska vi o göra hörselkontroll på Vincent oxå, får se om vi måste gå på massor av extra kontroller på grund av att R är döv på ena örat... Återstår att se!

Nu funderar jag på att gå o lägga mig eftersom det blev en rktigt tidig morron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback