God Morgon

Oj, vad jag har sovit i natt! Vincent har varit med R hela natten. Jag gick o la mig vid kl 22 igår o då hade han ätit o vid 04 så vaknade han o var hunrig o somnade direkt om och sov till kl 08 =) Så sova har jag fått gjort man jag mår inte så mycket bättre tyvärr...

Vincent o jag skulle ha följt med Carro o Lucaz till öppnaförskolan idag med det blir det inget med, det är lite synd om vi ska inte gå o smitta några andra!! Jag har gett R ett uppdrag när han ska ner till stan sen. Han ska få köpa en liten tomteluva till Vincent och så ska jag se om jag kan lyckas att fånga lilla tomten på bild =)


Kommentarer
Mia säger:

Hoppas du kryar på dej till nästa helg! Kram Mia

2010-11-25 | 11:28:37
Bloggadress: http://stickmanicken.blogg.se/
Mia säger:

Klart prinsen ska få sockar, så många han vill ha!

2010-11-25 | 21:15:13
Bloggadress: http://stickmanicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback