God morron =D

Vilken fin dag det ser ut att bli. Solen skiner o himmlen är blå. Jag har just smygit upp ur sängen o sitter nu här o äter lite frukost i lugn o ro då killarna fortfarande sover. I natt har jag sovit som en prinsessa =D bara mata Vincent kl 03 och 06 så nu vaknar han nog snart o är hungrig.

Idag ska vi hem till mamma för att fira henne o Lillebror eftersom har fyllt år o hon gör det nästa vecka. Så nu lillprinsen har vaknat ska vi ner till stan o köpa presenter =)

För att skriva något on gårdagen så häde det typ inget alls.. Jag o vincent var o häldade på Carro o Lucaz, som alltuíd jätte roligt. Carro passade på att prova min bärsele för o se om de oxå ska köpa en egen, hon besludade sig snabbt om hur smidigt det var så det skulle bli ett inköp av en egen.

Nej, nu är det bäst att äta upp frukosten innan det är en viss liten herre som kommer börja att morra inne i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback