Lördag

Idag har den lilla familjen varit på stan tillsammans o det var jätte mysigt =) R hade riktigt långt tålamod! Han köpte även en ny kostym o han såg riktigt bra ut i den ;) hihi Jag tittade på massor av klänningar o tunnikor men hittade inget alls som kändes bra.. Börjar få lite panik över vad jag ska ha på mig inför alla kommande högtider...

Idag fick jag iaf med mig ett album hem så att jag kan börja pyssla med det. Behöver åka o köpa mera saker o pappaer till det men det blir en annan dag.

Vi har även fotat Vincent iadg och det blev 2 jätte fina bilder så nu väntar vi bara på att det ska komma hem =)7

Nu ska jag försöka se hur lång gästlistan till dopet kommer att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback