Måndag 29/11

Nu börjar jag äntligen att må lite bättre =) Hostar fortfarande och är lagom snorrig men börjar iaf se ett slut på det hela. Idag har jag o Vincent varit hemma hos Carro o Lucaz en stund sen var vi på stan tillsammans o hade mysigt. Jag är på jakt efter en ny overall till Vincent nu när det har blivit så kallt. Vi har fått låna en av faster johanna men behöver en till att byta med känner jag. Har hittat en jätte fin svart på Åhlens som jag gärna vill ha men det är i storlek 68 o är just nu väldigt så fin!! Har hängt undan den tills imorron så jag kan fundera.

Idag blev det iaf ett par tossar och ett par vantar så att han håller sig varm nu när det har blivit vinter på riktig. Idag var det 10 minus här, men bäddade ner honom i vagnen o så han hade varmt o skönt.

När jag kan hem idag så hade mina förstoringar kommit från fujidirekt =D blev så nöjd!



Nu ska jag gå o laga lite mat =)

Ting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback