Söndag

Idag har jag o Vincent varit på Ikea =) Det var hur mycket folk som helst! trodde att det skulle vara lugnt men kom sen på att det är ju barnbidrags helg... De planerad inköpen fick jag inte med mig hem eftersom allt hade tagit slut! Det betyder att jag måste åka tillbaka ;) haha

Vi tog även en sväng på sagolandet o tittade på något som Vincent kan ha i bilen o titta på, men det slutade med att jag köpte små figurer på Ikea ist =)

Passade även på att ta en tur på H&M o hittade jätte fina kläder till honom.

Imorron ska jag försöka fota det vi handlade idag =)

Just nu sitter jag här i en av R´s tröjer för att se om det kan hjälpa Vincent att känna sig tryggare när han är hos honom. Nu blir han så ledsen o det är tyvärr inte ofta R kan trösta honom utan han skriker upp sig så mycket så han nästan inte kan andas... Så nu ska vi jobba på bandet mellan far o son.

Återkommer sen =)

Kommentarer
Jojja säger:

Vi har haft samma problem här. Men jag körde på att ligga hos pappa nymatad, nybytt o trött o nöjd. Nu går det bättre o bättre. Fast liite mysigt är det ibland att va den enda som duger hehe..

2010-11-21 | 22:40:53
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Caisa säger:

jaha, där ser man! det var ju inte så svårt trots allt då... :) du vet inte hur man får in bilder iställer? :P



du har inte lust att mäta din bebis långfinger? du kan ju läsa mitt tidigare inlägg så förstår du varför.. haha :)

2010-11-21 | 23:23:13
Bloggadress: http://komigencaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback