Tisdag

Nu är vi hemma igen, dagen har varit lång. Först var vi på BVC. Vincent är nu 56cm lång och väger 4668g så nu har han blivit en stor kille =) Sen åt jag o R lunch tillsammans. Sen bara det av på familje träff o det var riktigt trevlig. Sen när vi ändå var ute o gick så var vi förbi försäkringskassan för att ta reda på hur R skulle fylla i sina papper.

Nästa stopp blev banken för att skaffa en försäkring till lillkillen och ett konto så att vi kan börja spara nu när vi får barnbigraget på fredag =) Sen upptckte vi att vi hade jätte lite luft i däcken på vagen så det åkte vi till babyproffsen för att få hjälp med att fylla de igen så nu kan vi ta oss framåt igen ;)

Just nu så håller jag på att laga köttfärsås och pasta. Sitter även o kollar runt på julsaker o planerar min tur till IKea nästa vecka =D

Nej, nu kallar maten på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback