Usch, jag tror jag håller på att bli sjuk!...

Usch, jag tror jag håller på att bli sjuk! Lätt huvudvärk, ont i kroppen, mossig i huvudet och en konstig känsla i halsen... Jag har varken ork eller tid att vara sjuk nu! Det ända som jag hoppas på isf är att vincent inte blir sjuk. Tycker så synd om honom nu när han är så torr i näsan o har det jobbigt för de. Hoppas att det bara är snabbt övergående! Jag har läst att bebisar inte blir smittade av vuxna lika lätt som de blir av barn... Är det någon mer som har hört det?


Kommentarer
Sabine säger:

Har inte hört de precis men ha hört att små bebisar sällan blir sjuka om man ammar iaf:) Man ska väl undvika att vara i ansiktet bara, så mkt mer går ju inte när man ammar och har dom nära. Alice har inte blivit smittad av mig när jag varit sjuk och ammade henne.

2010-11-24 | 20:06:23
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback