Senaste tiden (långt inlägg)

Gud vad tiden rullar på fort! jag gör inte speciellt mycket om dagarna men ändå så hinner jag inte med att blogga. Tack o lov för mobilbloggninga allså ;) Idag har var varit på BVC o lilleman har gått upp 300g sen sist o väger nu 4048 o är 52cm lång. Han växer så det knakar min lilla prins. Sen åkte vi till Carro o Lucaz o hälsade på, vilken skillnad det är på de små boysen. Nu märks det så mycket mer att Lucaz är 17 dagar äldre. Lyckasdes även att fånga de på bild idag =)


De är så söta de små killarna, jag tror att det kommer o ha mycket roligt med varandra när de blir större =)

Igår var jag o lill prinsen hemma hos lillebror som fylde 21 =D Det var jätte mysigt o få komma hem till honom o hans tjej o bli bjudna på fika o mys. Första gången han hade det hemma hos sig. På lördag blir det att fira honom lite mer o då ska vi även fira mamma oxå. 


I lördags var jag o Vincent på Halloweenfest hemma hos Jos. Det var jätte roligt att hinna med o träffa alla igen, var inte planerat att lill killen skulle följa med utan han skulle vara hemma med pappa men lagom tills det att jag ska gå så blir han jätte ledsen så då kunde jag inte lämna honom hemma så han fick helt enkelt följa med ;) Såhär såg jag ut då. Fanns ett kvar på att man skulle vara utklädd men jag fick dispans ;) men var ändå tvungen att hitta på nått tyckte jag!


 


Nu tror jag att jag har hunnit med att skriva lite kort om vad som har hänt den senaste tiden. En annan sak som jag bara måste skriva är hur mycket tider man har att passa när man har fått barn. Man ska till BVC, till familjerätten o skriva på papper om faderskapet, på hörselkontroll o andra saker. Något som min BVC sköterska påpekade idag igen för mig är att jag måste lära mig att ge mig själv tid till att ta det lungt o bara göra ingenting. Det har jag väldigt svårt med.

Nu ska jag gå o lägga mig tror jag när lillprinsen sover oxå. Hoppas på att det blir en bra natt o att vi får sova några timmat i sträck iaf =) 

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback