14:45

Det fortsätter med värkar som inte blir tättare med de blir starkare... Börjar nu att kännas mycket mer o man får påminna sig själv att andas... Just nu försöker jag att fokusera på vad jag får ut av att ha ont just nu, jag får den bästa belöningen man kan få!

Dock känns det inte som om det går så mycket framåt när de inte blir tättare men jag hoppas att det gör någon nytta iaf. Skulle så gärna vilja sova en stund men det är omöjligt just nu. Så nu blir det att fortsätta att titta på Grey´s o hoppas på att det snart är dags.

Kommentarer
Sabine säger:

Roligt, du vill ha ut din bebis medan jag vissa dagar hade kunnat tänka mig att stoppa in min unge igen! Det är denna "mammiga" åldern som är lite extrem hihi:P



Hoppas bebis kommer snart! Jag tror ni får en tjej, men jag har alltid fel så det blir säkert en kille!

Ett hett tipps är att äta innan ni ska in på fl, om du kan. Energi behövs!

2010-10-14 | 21:43:54
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/
johanna säger:

Grattis till lilla prinsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-15 | 08:31:40
Bloggadress: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback