Då är jag tillbaka i sängen igen :P är...

Då är jag tillbaka i sängen igen :P är riktigt trött så jag undrar om inte gårdagens tabletter hänger kvar i kroppen nu ikväll med. Har även tagit klådstillande för att försöka att lugna ner mitt nya fina eksem jag har fått :/ Har nu pysslat lite grann så nu är spjälsängen nästan färdig. Bara spjälskyddet som saknas insåg jag när jag bäddade förut... Imorron ska jag se om jag kan orka mig till babyproffsen o säga till att vi vill hämta vagnen på lördag, nu när det äntligen är färdigt här hemma :D Nu håller mina ögon på att gå i kors så mu ska jag försöka sova!


Kommentarer
Elin säger:

Hej vännen! Följer dig med spänning nu för snart är ju bebis här! Ville bara säga att du väl kan ringa till dem så de monterar den till lördag? SÅ slipper du göra dig besväret att åka dit ut, menar jag. Vi köpte ju också från dem och vi kunde ringa och säga när vi ville hämta den. Kram

2010-10-08 | 11:17:53
Bloggadress: http://frokenelins.pcaesar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback