Fredag 8/10, 10 dagar kvar =D

Så var det fredag igen. Tycker nyligen att det var det, Idag så blev hela lägenheten färdig tapetserad o jag är hur nöjd som helst med tapeterna som vi valde =D Ska se till att lägga upp lite bilder här snart oxå.

Idag så har jag varit i väg o handlat med mamma o struntade i att åka rullstol idag så jag fick röra på kroppen o det känns så fort jag rör på mig att kroppen jobbar mycket mer o förvärkarna bli mycket mer intensiva då. Ska ut på en liten tur till senare sen för att hitta en fönster lampa till bebisrummet o lite nya blommor till fönstrena =)


Just nu när jag sitter i skriver så har jag ett sånt tryck över bröstet så jag blir galen. Hoppas på att dte släpper snarast...
Nu blir det Bandit Rock o pyssla vidare här hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback