Just nu sitter jag hemma hos mamma o har f...

Just nu sitter jag hemma hos mamma o har fikat lite :) mycket trevligt. Annars så har inte dagen bjudit på så mycket. Var en sväng på stan o köpte 3 st bodys till lilla monstret då jag insåg i går när jag plockade med kläderna att jag hade mycket byxor men nästan inga överdelar :P så nu känna det lite bättre på den fronten. Var även på jakt efter en barnvagns leksak men hittar ingen neutral så det blir väl att skaffa en när den väl är ute. Nu ska jag parkera mig i soffan igen. Ting


Kommentarer
Jojja säger:

Jag köpte Tummen som hänger i vagnen, sen fick jag tigern från Dinglisar också så Tummen fick lite sällskap.. :)

2010-10-11 | 17:22:45
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback