Kvällen går vidare

Nu har det blivi mera regelbundet här... men just för stunden är det ganska så lugnt. Förut så åkte vi i väg till ringarum o möte R´s pappa som har varit jätte snäll o hjälpt oss o fixa bilen =) Var inte det lättaste att köra med det gick ;) är man envis så är man =P

Har iaf pratat med förlossningen igen o nu har jag tagit 2 panodil o ska gå o ta en dusch o slappna av lite o se vad som händer. Ska försöka sova lite men har jag inte somnat tills 23 så ska jag ringa igen o prata med dom o se vad de säger. Som det är just nu känner jag inget behov av att vara på sjukhuset alls o det är slönt, behöver ju inte vara där i massor av extra timmar.  På ett sätt hoppas jag att det är dags men på ett annat så vore det skönt att få sova i natt o sen att det var dags imorron =P

Vi får helt enkelt vänta o se ;)

Fortsättning följer...

Kommentarer
Jojja säger:

Nämen.. :) Man kan inte köra bil så långt om man har förlossningsvärkar ju! :) Dom kan man inte ens sitta still och prata sig igenom..

2010-10-07 | 11:09:20
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback