Måndag

ojojoj, jag trodde aldrig att den här dagen skulle ta slut. Men nu är det inte långt kvar iaf. Lillprinsen har varit en lång stund hos mormor idag. När jag väl kom för att hämta honom så hade jag läckt genom amningsinläggen genom linnet och min tjocktröja =P så då var det bara att mata honom tills han inte orkade mer.

I natt hoppas jag verkligen på att han kan sova en liten stund i sin egna säng så jag oxå skulle kuna få sova några timmar iaf. Natten som var så låg han mesta dels på mitt bröst för att det var ända stället han var nöjd på... Nu ligger han på ammningskudden i soffan o sprattlar lite o hoppas väl att det ska trilla in en tutte i munnen snart =P

Imorron ska vi till BVC, ska bli spännande o se hur mycket han har gått upp o om han har gjort det. Nu ska jag passa på att duscha medan han är nöjd.

Ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback