Onsdag

Nu har vi varit vakna en bra stund här hemma eftersom det skulle göra en garantibesiktning på lägheten för att se att den ska hålla den standarden vi skrivit på kontrakt för. Så det ringde på dörren vi 8 som tur var så hade lillprinsen redan vaknat.

Jag tycker riktigt synd om min lilla prins som har gått o blivit jätte röd i rumpan. Han skriver så det gör ont i hjärtat när man ska byta på honom. Nu ligger han o sover naken på ett kissunderlägg i sängen med en stor skön filt på sig så att han få lufta rumpan så att det röda lägger sig. Ska även passa på att prova nästa blöjmärke o se om det har något med saken att göra.

Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen o sen ska jag försöka plocka upp lite här hemma, För i EM så kommer Jos hit o ska träffa prinsen =)

Kommentarer
Jos säger:

Toklängtar efter att få se honom! :)

Jag håller tummen stenhårt för att han inte håller på att utveckla eksem! Hoppas det bara är fel blöjmärke för honom!

2010-10-20 | 15:35:26
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/
Sanna (natten) säger:

Köp Bepanten från apoteket och smörj med..... det BÄSTA enligt mitt tycke

2010-10-20 | 21:57:56
Jennie säger:

Det finns en serie som heter Weleda, den serien ska innehålla ringblomssalva, jag har använt enbart ringblomssalva till oliwer när han var röd i rumpan o det hjälpte väldigt snabbt, bara på nån dag kunde jag se skillnad.

2010-10-21 | 11:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback