Vecka 38+0 och 13 dagar kvar

Nu ni är det inte långt kvar till BF. även om det just för stunden känns som det är fruktansvärt långt borta att det här lilla monstret någonsin ska komma ut... Hoppas fortfarande på att inte behöva gå över tiden men man vet aldrig vad de där läkarna säger.

Iaf så finns det en mycket förväntans full blivande pappa här hemma som tjatar på magen att det är dags att komma ut nu, tålamod är inte hans starkaste sida ;) haha Det ända som jag tycker att de lilla monstret kan vänta på är att vi imorron få tillbaka vårat sovrum så sängen kommer på plats sen är den så välkommen så!

Än så länge är jag fortfarande inte ett dugg nervös inför förlossningen o det känns väldigt skönt, ut vet jag ju att den ska på ett eller annat sätt =P Det ända som jag är nervös över är att jag är så svår stucken i armarna o att det kommer att ta tid att få in en nål... Eftersom jag ska få antibiotika så vet jag ju att jag kommer att behöva den.. Jag är inte ett dugg nål rädd men jag tycker bara att det är jobbigt när det tar lång tid o de måste leta så mycket! Ska tillägga att det inte har blivit ett dugg bättre av att jag är gravid!

Nu är det dags att gå o sova o hoppas på att jag kan få sova någon timme i streck i melan toabesöken o min täppta näsa.

God Natt

Kommentarer
Lisa säger:

tack så mycket ! ja tycker dom är riktigt duktiga, går fort oxå för oss utan tålamod :) hoppas allt e bra! kram

2010-10-06 | 15:25:37
Bloggadress: http://lajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback