1 Månad kvar

Shit, idag är det exakt 1 månad kvar till BF. Kan inte säga annat än att jag börjar att bli lite små nervös nu inför hur förlossningen ska starta o hur den ska gå. Fast jag känner mig ändå väldigt lugn på ett annat sätt. Har inte varit orolig kring förlossningen någon gång mer än det att jag har undrat hur man kommer att hantera smärtan. Men just nu känns det inte som ett problem med tanke på att jag går runt o har ständigt ont i kroppen...

Visserligen är ju inte det på samma sätt som när förlossningsarbetet dra igång. Men man kan ju hoppas på att all värk som jag har haft innan kommer att underlätta för mig när det väl är dags o få ut den.

Men om 1½ månad så sitter jag här o förhoppningsvis har bebisen på utsidan o har blivit mamma, känns väldigt konstigt att tänka så men så är det ju faktiskt =)

Nej, nu blir det lite frukost =) 

Kommentarer
Jojja säger:

Tadaa! Nu är spjälsängen ihopmonterad! :D En väldig tur att jag inte försökte mig på det själv tidigare, det var rätt pyssligt och man behövde verkligen vara två..

Ett tips om ni inte bygger ihop den nu, öppna förpackningen till madrassen! Den luktar STARKT, men det står att det ska släppa efter några dagars vädring.

2010-09-18 | 15:50:40
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback