Dårligt med uppdatering!

Fy på mig... Även om jag har lust så har inte orken funnits! Igår så pressade jag min kropp till tusen o först så var jag o handlade med mamma o tjejerna o sen så gick jag på bio tillsammans med R o hans vänner. När vi väl kom hem igår kväll så mådde jag så illa o hade så ont i huvudet så jag visste inte vart jag skulle ta vägen... Varken huvudvärken eller illamåendet har släppt o jag är så trött i kroppen så det finns inte. Skulle varit på vattengympa i morse men jag har sovit jätte dårligt i natt så jag stängde bara av larmet o somnade om igen.

I dag står det tvättstugan på schemat o tack o lov för att jag har R som kan bära tvätten upp o ner så jag slipper det. Hoppas på att vi hinner att tvätta undan mycket idag så det blir tomt inne i det blivande bebisrummet =) Har börjat att fundera på hur jag ska få till det där inne även om den inte ska bo där så vill man ju att det ska bli en början till ett rum iaf. Ska bli så roligt o se vem det är som har bott i magen =)

Kommentarer
Sandra! 19 år & blivande mamma! säger:

Ja men vad skönt att du inte spytt lika mycket som mig iallafall då, haha. :) Ja det ska bli riktigt skönt att flytta så man kan göra iordning bebisens rum, nu står barnvagnen i vardagsrummet och alla andra grejer har vi tryckt in lite här och var.

2010-09-02 | 18:20:28
Bloggadress: http://sandraabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback