Det här med namn...

det är det svåraste som finns! Man säger inna man blir gravid att mina barn ska hata det här men nu när man väl väntar barn så är det sååå mycket svårare att komma på något som känns helt bra... Tycker jag iaf.

Vi har några förslag men vi tycker så olika o R tycker att det är färdig disskuterat nu o att vi har bestämt oss... Men jag känner mig inte lika säker som honom... Sen är det alla andra som ska ha en åsikt om vad man ska döpa barnet till oss...

Börjar känna mig lite stressad nu, imorron är det exakt 30dagar kvar till BF...

Hjälp, om 1månad så är jag mamma!


Kommentarer
Elina säger:

Strunta i alla andra, huvudsaken är att du och R är nöjda :)

2010-09-18 | 00:12:24
Jojja säger:

Åh, jag tycker det är så jobbigt med alla som försöker vara med o tycka. Namnet är det bara föräldrarna o ingen annan som bestämmer. Det är ju faktiskt bara erat barn.

Vi har båda "kommit på" namnet en varsin gång (jag var först såklart haha) så det känns så rätt att det är det vi väljer om hon ser ut så. :) Men visst är det svårt om man inte har samma smak!

Visst skulle ni på 3D-ultraljud i somras? Vet ni vad det blir?

2010-09-18 | 09:05:58
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Sabine säger:

Namn är knepigt.. Bebisen ska ju passa till namnet också. Alice var ju inte tänkt att heta Alice först men passade inte alls till de namnet jag hade valt. Så kan de bli:P

2010-09-18 | 09:26:03
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/
Mia säger:

Var inte orolig över namnet, det blir naturligt när väl den lilla kommit ut! Försök att vila så mycket som möjlig innan, så har du mycket energi på lager. Kram på er

2010-09-18 | 17:40:02
Bloggadress: http://stickmanicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback