Ligger här i sängen o är sjukt störd a...

Ligger här i sängen o är sjukt störd av grannen som bor ovan på oss... För en stund sen hörde man honom ropa till en annan granne- det är ingen fara det var bara en kudde som började brinna, men nu är den släkt! Just nu har han tagit i tu med att städa o dammsuga :@ inte så populärt när klockan är kvart över tolv!!! Tur att jag inte sov då hade jag nog varit ännu mer upprörd nu om jag vaknat av hans städande... Nu ska jag försöka lyckas med det omöjliga att hitta en bra o skön ställning att sova i, vill ju vara pigg imorron när jag ska på 25års fest :) god natt!


Kommentarer
Jojja säger:

Ickemedicinskt? Som i hinnsvepning då eller? Det är ju inte supereffektivt, men det måste dom ju absolut kunna "bjuda på" tycker man. :)

Om lillan ska fortsätta sitta har jag också bara en månad kvar nu, om hon vänder sig kan det lika gärna bli dryga 7 veckor.. Just för den skull får hon gärna sitta kvar haha. Nu börjar tålamodet sina här..

Ska vi se till att våra sambos skruvar spjälsängar åt oss idag? :)

2010-09-18 | 09:53:48
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback