Måndag 6/9

Nu är jag hemma igen efter dagens korta utflyk till BM. Allt såg jätte bra ut o magen har växt lagom o jaghar inte alls gått upp så mycket. Det lilla monstret har även fixerat sig så att nu ska det väl inte bli så lätt att vända på sig igen ;) Vi bokade även in de sista besöken så nu har jag en tid bokad den 18/10 allså på BF. Men har det inte blivit någon bebis tills dess så ska jag få komma på ett läkarbesök för att uppskatta om det är på gång då eller inte.

Allt går så långsamt nu... Måste försöka ta i tu med det sista inne i rökrutan för snart är det dags för omtapetsering o då ska allt vara ner plockat i källaren o in plockat i garderoberna. Nu ska jag försöka hitta på någon mat o äta men det känns lättare sagt än gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback