Promenad

Ikväll fick jag ett ryck o tyckte att R o jag skulle ut o gå. Kanske inte vad den bästa idén jag har haft men sagt o gjort så promenerade vi hem till mamma eftersom bilen stod där. Om jag inte hade haft ont i kroppen hade det kanske tagit 20min men nu tog det 40 ist... Vi gick i snigel fart o R fick putta upp mig för backen som man måste upp för =P Måste ha sett väldigt roligt ut.

Men jag lyckades att ta mig hela vägen fram iaf. Vi får väl se imorron vad kroppen säger om att ha motionerat idag.

Imorron ska jag även försöka att komma igång med ett av alla mina projekt jag har på gång just nu.
- Klä om puffen i hallen
- Måla om sängborden
- Baka "komotittapåotittapåbebismuffins"
- Sy ammningskudde

Det är vad som står på listan just nu men jag vet att jag kan nog komma på mer =P

NU ska jag krypa ner o mysa lite med R innan jag däckar.

God Natt

Kommentarer
Emma säger:

Dom där muffinsena låter goda :) men är det inte lite tidigt för dom än? Är ju några veckor kvar än.

2010-09-14 | 09:20:18
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/
Jojja säger:

Oj vad duktig du är som bakar!

Här har jag sagt att ska nån ha fika när dom vill titta på bebis får dom ta med det själva haha! :P

2010-09-14 | 15:59:23
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback