Söndag 26/9

Jahopp o så var den här veckan slut. Just nu rullar daggarna på ganska så fort tycker jag. Idag har jag inte gjort så mycket var med mamma på maxi o tittade runt lite o hittade ett brett stickat pannband som kommer att bli jätte skönt att ha under alla promenader i höst =) Annars blev det inte så mycket mer.

Jag har köpt årets första clementiner o den var riktigt sura o goda =D precis osm jag vill att de ska vara. NU sitter jag här i soffan o känner mig helt klar för att sova o klockan är bara 21:30. Vet inte var orken försvinner, men här finns den då inte iaf!

NU ska jag njuta av lite vitlöksbröd o sen blir det nog sängen för min del.

God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback