Söndags pyssel

Idag så går det inte snabbt här hemma man jag försöker att pyssla så mycket som jag orkar. Har hunnit med att tvätta en maskin o nu tvättar jag de mörka bebiskläderna =D så allt ska vara rent. Är riktigt sugen på att montera ihop spjälsängen ;)

Snart dags att åka hem till mamma o hämta hem de sakerna som här hos henne o tvätta allt så det är redo tills den lilla monstret tänker komma =) Börjar att känna att förberedelserna är halv klara så nu vill jag bara få fixa till det sista! Men jag kommer inte kunna göra det förens det är färdig tapetserat här hemma o städat då kan jag fixa med det sista... Men jag har en känsla av att jag kommer hinna få det lilla monstet innan jag hinner göra klart...

Vi får se hur det blir =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback