Tisdag 21/9

Idag så har jag varit hos min ÖronNäsaHals läkare då jag har fått tryck i öronen igen o det var som jag trodde att jag hade massor av västak där bakom... Nu är det ju tyvärr så att jag inte kan få någon behandling för detta när jag är gravid =/ bara o hoppas på att det blir bättre med tiden.

Tog sen en kort sväng på stan för att kolla på lite bebissaker då jag inser att jag har fått eksem på ett helt nytt ställe som jag aldrig har haft det på innan... Mitt i mellan tuttarna =/ känns sådär o det kliar som fan!!

Sen hämtade jag upp Skrik på skolan för att hon skulle följa med mig till BM idag. Hon tyckte att det var jätte häftigt att höra bebisens hjärtljud. Allt såg bra ut o nu har jag planat ut i vikt o SF-måtten har inte växt så mycket heller o hon kände att den har sjunkit ner ännu mer. Skrik o jag bestämde oss sen för att äta lite mellanmål tillsammans o vi hamnade på Donken ;) Där vi även fick sällskap av mamma. Skrik skulle oxå gå på kör idag o då avvek jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback