Torsdag 30/9

Nu så var även den här dagen över. Imorse så var det först vattengympa som stod på schemat o det var lika skönt som vanligt o idag var vi så några oxå så det blev väldigt mysigt. Efter det så gick jag upp o hälsade på Carro o lilla lucas på BB o han var så söt! Längtar nu mer efter att våran ska komma.

Sen bar det av hem o byta kläder inför min tur på stan. Köpte bebis presenter till Carro o bebisen o så köpte jag yttligare ett litet sätt med kläder till våran lilla =) Hittade även ett linne o en topp till mig själv som jag hoppas blir bra när det nu är dags att börja amma sen. Annars så har jag ingen lust att köpa något till mig själv... Skulle dock behöva ett par nya sneakers nu till hösten o inför alla kommande promenader men jag hittar inga som jag vill ha överhuvutaget!!

Idag var det även dags att gå till frosören o fixa rill mitt hår så att jag inte behöver oroa mig för ut växt på samma sätt som innan. Så det blev att hon la en mörk toning som slingor i hela håret för att komma tillbaka till min riktiga hårfärg o sen så la vi i en större ljus slinga på högersidan så att det skulle hända något mer =) Blev skit nöjd som alltid när jag har varit där. Så nu kommer jag att klara mig ett bra tag!



Här är en bild på hur resultatet blev men ska försöka ta bätter bilder i morron i dagsljus =) Nu ska jag gå o lägga mig.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback