6 månaders kontroll och Tandborste

Så var alla sjuka här igen=/ Känns jävligt sur måste jag säga. Idag tog vi oss iaf iväg till timjan så jag fick prata av mig lite o sen var det bara att gå vidare till BVC för 6 månaderskontroll. Vilket han klarade utmärkt. Så nu väger han 7740g och är 66,5 cm lång. Han börjar bli en stor kille. Eftersom han har fått två små tänder nu så har vi idag köpt hans första tandborste och egen tandkräm.



Jag trodde att jag skulle tvätta i tvättstugan idag men så var inte fallet utan det var imorron =P Nu har jag istället passat på att lägga ute lite av Vincents kläder för försäljning. Vi har så mycket så vi får se om jag blir av med lite. Snart är det oxå dags att hämta skrik som ska sova här i natt för att mamma ska jobba sen kväll.

Kommentarer
Sabine säger:

Alice vägde 100 gram mindre och var 68.8 lång då, vet de därför Fredrik stod så lägligt vid kylskåpet och bad han kolla på Alice sån bvc lapp:P



Krya på er!

2011-04-13 | 21:23:48
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/
Caroline mamma till Juni säger:

Ja pengar är ju alltid bra, tack för tipset =)

Visst är tänderna söta, men oj oj så jobbigt det är för dem.. Vi måste också köpa tandborste!

2011-04-13 | 21:59:32
Bloggadress: http://carolinerydell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback