Barnvagn...

Jag blir galen på det här med vagn... Är jätte nöjd med vagen som vi har nu men när jag provade att bygga om den idag så blev det bra, men Vincent ligger så bar och utan något skydd alls... Känns inte så bra alls =/ TRor att jag är den mest struliga människan när det kommer till barnvagnar...

  

( klicka för större bild)

Här är våra vagnar i ordning efter hur vi har haft de!

Nu letar jag efter en vagn som han kan sitta vänd mot mig i och som är smidig att köra. Därför ångrar jag så jävla mycket att vi sålde den första vi hade. DEN VAR BÄST!!! Så jag blir så arg på mig själv!!!

Någon där ute som har/ haft  emmaljunga nirto/Ozone/cerox?? Vad tycker ni?


Kommentarer
Caroline säger:

Hahaha strulfia ^^ call me ;)

2011-04-06 | 00:33:32
Bloggadress: http://carolinecarinci.blogg.se/
Elin säger:

Nä, jag har inte haft någon av de modeller du nämner men vi har en Emmaljunga och har haft det både till A och till J, de är helt enkelt bäst, även om de tar mkt plats i bagagen...



Hoppas att ni kan hitta en likadan som den första! ;)

2011-04-06 | 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback