Mammagrupp x2

Idag har Vincent o jag hunnit med 2 st mammagrupper. Först var vi på timjan och där gick det i påskens tecken. Vi fick göra marsipangubbar och såhär blev mina =)



På nästa mammagrupp så pratade vi om mat och sömn vanor, Vincent har börjat att äta väldigt bra nu. Det som är värre är att han fortfarande vill ha nattmål. Han är egentligen inte så hungring utan vill bara tutta på flaskan lite och sen somnar han igen. Nu hoppas jag snart på att kunna få bort de målen helt så jag kanske kan få sova lite mer.



Efter mammagruppen så gick Vincent o jag till Lindex o där hade de fått in basebolljackan som jag länge har kollat på så den fick följa med hem =D Han var så fin i den.

Kommentarer
Emmy- Mamma till Jack och Link säger:



Vilka söta marsipanisar!!!

2011-04-19 | 20:48:27
Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback