Soliga söndag



Dagen började med gröt för lilleman som han nu tycker är riktigt gott =)









Vincent o jag har varit på promenad tillsammans med mamma, skrik o panik =) Det var verkligen hur skönt som helst! Vi avslutade med en mycket kort tur på stan o tittat på H&M´s nya barnavdelning. De har fått in hur mycket fina kläder som helst till Vincent.





Vi har även hunnit med en tur hem till Carro o träffade även Jenny och Tilde . Vi åkte framför allr dit för att jag skulle skulle prova arbetsbyxor inför morgon dagen då jag ska JOBBA!! Är lite nervös över det eftersom jag ska vara i från min lilla älskling i 10h =O Han ska vara hemma hos mamma eftersom R ska sova för att kunna jobba i morgon natt.

Ikväll åt vi mycket god mat, det blev fetaostboffar med sallad och taziki =D

Nu är det BB sen är det sängen som gäller!


Kommentarer
Sabine säger:

Kommer gå bra på jobbet ska du se=) Känns väl lite kul att få träffa sina jobbarkompisar igen? Ska kika in h&ms barnavdelning idag! Sån lycka när de fått in nytt haha:D

2011-04-18 | 07:31:38
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback