Vincent 6 månader


Idag blev Vincent 6 månadet! Kan inte förstå att tiden har gått så fort som den har gjort. Idag så kom Carro o Lucaz hit på lite fika och mys. Vincent fick även en present som bestod av 10st fingerdockor som var hur söta som helst. Nu ikväll har vi lekt med dem o han tyckte jätte mycket om dom =) Tack så mycket!





Vi har sjungit som det flesta djuren =)




Lucaz blev lite lagom förvånad av kameran ;)




Vincent tycker verkligen om sina nya brillor =) Det bästa är att få honom att le när han ha de på sig för att han blir såå himmla söt då!






Vincent gungar för första gången. Han provade bara att vara i mitt knä då det blåste så mycket. Han tyckte att det var riktigt mysigt. En stund höll han nästan på att somna! Nu har han blivit en stor kille på riktigt för att jag har flyttat in honom i sitt rum igen för att nu stör vi bara varandra när vi sover! Dessutom har jag möblerat om i sovrummet så hans säng kan inte komma tillbaka in dit =P



Såhär såg det ut för ett halv år sen! Min lilla pluttunge har blivit så stor!


Kommentarer
Johanna säger:

Aww fasters älskling!!!

2011-04-16 | 06:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback