Blää...

lite så jag känner nu.... Har länge haft panik inför vad jag ska ha på mig påjulbordet imorron o har letat o letat men har inte hittat något alls =( så ikväll blev det panik shopping för att hittat något. Tillsult efteratt ha sprungit fram o tillbaka på maxihuset så lyckades jag hitta något. Tyckte att det var lika hemskt förra året eftersomjag vartvungen att hitta något amnings vänligt då. Men skillnaden nu är att jag har 10kg plus sedan förra året vilket jag inte vill...

Måste försöka hitta motivationen till att förändra mig igen ogåner de här10 skit kilona o sen kanske 5 till efter det.

Som sagt imorron är det dags för julbord o det skabli riktigt mysigt o spännande. Vincent är ju något större än förra året så hoppas han är snäll =) Kommerbilder o uppdatering om hur det gick =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback