8-9e Bilden: Någon jag saknar och någon i min släkt.

Det blir tyvärr ingen bild på någon som jag saknar.... Jag har ingen blir på min farmor =( Men jag saknar hene fruktansvärt mycket!

9e Bilden: Någon i min släkt



Mina kusiner Alexander och Therese =)

1a Bilden: Någon du umgås med mycket
2a Bilden: En blid på dej själv
3e Bilden: En bild på någon i familjen
4e Bilden: En bild på dig en konsitg tid i ditt liv
5e Bilden: En gammal bild på dig
6e Bilden: En bild på dig och en vän du inte träffat på länge
7e Bilden: En bild du inte lagt upp förut
8e Bilden: En person du saknar
9e Bilden: Någon i din släkt
10e Bilden: Någon du tycker är snäll
11e Bilden: En person du kan berätta allt för 
12e Bilden: En bild på din vardag
13e Bilden: Du och någon klasskompis
14e Bilden: En bild som påminner om gammla tider
15e Bilden: En person du vill vara med
16e Bilden: En bild på dig själv
17e Bilden: En ovanlig bild
18e Bilden: En person som är snygg
19e Bilden: En bild från din fritid
20e Bilden: Ett ögonblick
21e Bilden: En blid från i sommras
22e Bilden: En bild du alltis srattar åt
23e Bilden: Någon/några du alltid har roligt med
24e Bilden: En bild för ett år sedan
25e Bilden: En bild på en tid du saknar 
26e Bilden: En tokig bild
27e Bilden: Den nyaste bilden på dig
28e Bilden: Någon du aldrig kommer att släppa taget om
29e Bilden: En bild från förr
30e Bilden: En bild på din familj


Kommentarer
Sabine säger:

Sv: Tack tack=) Isak, Otto och Hugo har jag som förslag också men dom står längre ner:P Isak är vi lite sugna på, men Alice kusin heter de så det kanske inte passar sig. Dock träffas vi typ aldrig, kommer de ut en Isak så ska jag fråga om vi få döpa harry till de iaf=)Känns trevligast att fråga:)

2011-02-08 | 08:35:44
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback