Återuppstånden

från de döda! Det är lite så det känns faktiskt. Nu börjar det äntligen att vända. Det har verkligen varit en skit vecka här hos oss.. R har jobbat o jaghar varit ensamen med lillårins bus =/ Han ska jobba i natt o imorron natt så så blir jag oxå själv... Nu har Vincent oxå tyvärr gått o blivit grinig, hoppas verkligen inte att han är sjuk han med!

Dessutom så har han börjat sova som en kratta! Han sover bara 2- 2½ innan han vaknar o gallskriker... Vilket är väldigt jobbigt. Hoppas att det kan vända snart så jag kan få börja sova lite mer igen.

Nu ska jag passa på att vila lite medans lilleputten sover.

Kommentarer
Jojja säger:

Att han sover sämre har kanske med att han blivit smittad att göra också. Men nu väntar ett större utvecklingssprång, och jag hör sååå många mammor med jämngamla bebisar vars bebisar också börjat vakna nätterna igenom och skrika eller tutta eller bara ligga och sprattla. Vendela har haft några såna nätter hon med. Själva språnget kommer vid v 19 så det är ju ett tag kvar..

http://www.barnsidan.se/cldoc/69.htm

Samtidigt händer det ju nya saker varje dag just nu, så det är så himla spännande tycker jag!

Krya på er! Stor kram!

2011-02-06 | 10:13:25
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback