Läkarbesök

Då har jag varit hos läkaren på morgon. Det var ett väldigt snabbt och enkelt besök, han ställde 3 frågor som jag alla svarade ja på och då sa han att det var influensan jag hade haft och har kvar lite gran av. Sen började vi leta efter host mecdicin som man får ta när man ammar men det finns ingen =( så nu blir det Te och halstabletter tll hostn går över!

När jag väl kom hem så låg det en lite ledsen kille i sin säng, han fick vara hemma med R medans jag var ute. R hade dock somnat om och somnade på sitt hörande öra så han missade helt att Vincent var vaken. Som tur var så var han inte så ledsen mest arg på pappa att han inte lyssnade o svarade när han ropade =P

Måste ju även säga att jag har sovit som en gudinna i natt. Det är rekord, Vincent somnade vi kl 22 ch vaknade inte förens vid 05:30 och ville ha mat!! Det är det längta han har sovit på en evighet!!! Gissa om jag är en glad mamma idag =D

Nu ska jag passa på att plocka upp lite här medans han sover igen =)

Kommentarer
Sabine säger:

Sv:Vilket bra tips! Vi har barnvagn till måndagen så om det finns något sånt kan man gå på då skulle de vara kanon. Ska kolla upp de=) Tack =)



Krya på dig by the way!

2011-02-08 | 12:36:09
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback