Melodifetivalen och kalas

Igår kväll så var Vincent och jag hemma hos mamma och små mostrarna och kollade på Melodifestivalen. Vincent var lite lagom grinig hela kvällen och sov bara 15min hemma hos henne så han somnade gott när vi väl satte oss i bilen hem.

Idag så har vi varit på födelsedagskalas hemma hos lillasyster paniks gudfar som fyllde år =) Vincent var till o börja med på bra humör men sen lackade han ur och ville inte vara med mer! Men han vägrar ju att sova så återigen så somnade han när vi satte oss i bilen hem. Så nu ligger han på min säng och sover i sin overall, vågar inte ta av den utan har bara knäppt upp den!

NU ska jag passa på att bara vara för mig själv i några minuter.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback