Dop

Nu är dopet äntligen över. I fredags så var mamma, tjejerna och jag o hanlade all dricka inför dopet och sen bar det av till försammlingshemmet för att duka och göra iordning införlördagen. Det blev en sen kväll men det var skönt att vi hann med att göra klart så mycket redan då. 


Såhär dåg dukningen ut, enklen men det blev väldigt fint =)



Dopet blev jätte fint. När vi gick in i kyrkan så spelade kantorn Kärleksvisan av Sarah Dawn Finerdet var så himmla vackert. Jag är jätte nöjd över hur det hela blev. Det var våra gäster oxå. 




Vincents Gudmor, min kusin Caroline


R och Vincents Gudfar Jonatan




Vincent fick så mycket fina presenter! Bland annat så fick han pengar, silversmycken till framtiden, kläder, och mycket annat fint. Kommer mer bilder på det. Det blev tyvärr inte riktigt som jag hade tänkt mig men till slut så blev det bra. Jag är glad att det är över och se nu fram emot nästa helg då vi ska på dop igen =)


Kommentarer
Sabine säger:

Åh va mysigt de låter:) Bra att Vincent fick fina saker=) Tänkte på er häromdagen på Vincent hade namnsdag, glömde dock skriva en rad till dig men det är ju tanken som räknas;)



Sv: Tack så mkt söta du=)

Alice klappar på magen och gosar med Harry men få se hur det blir när han kommer. Hon är ju lite rädd för mindre barn och bebisar just för att dom inte går all läsa lika lätt på ansiktsuttryck som det går med större barn. Men jag tror det kommer gå fint för hon är så snäll och försiktig av sig:)



Känns dock lite oroande med två.. Men det får la gå:) Hoppas dom kommer bra överens=)

2011-01-23 | 21:51:46
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/
Faster J säger:

Allt var superfint väntat på blogginlägg heeeela dagen! vill väldigt gäärna ha bilden på mig och Fasters lilla kille=)

Många kramar till er! (saaknar honom redan massor!)

2011-01-23 | 22:10:41
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback