Tisdag

Yttligare en dag har gått. Idag har vi inte gjort så mycket, R o jag åt lunch på stan tillsammans. På väg hem så fick jag sjuk ont i mitt ben så när vi kom hem så ringde jag VC och det jag fick till svar var att jag ska härda ut tills på torsdag när jag ska träffa sjukgymnasten... Känns sådär =/ Har så ont hela tiden så att tillslut kommer tårarna.

Vincent har inte haft någon feber idag heller så nu är han äntligen på bättringsvägen. Han har fortfarande hosta och är lite snorrig men mycket bättre mår han iaf.



Hjälp mamma vad håller du på med?!? =P


Kommentarer
The one and only ;) säger:

hahaha så über söt!!!! kul att han har så långt hår så man kan göra sådär, Lucaz har ju inte så långa fjun än ^^p

2011-01-18 | 23:39:21
Bloggadress: http://caroliiine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback