Torsdag

Idag har det varit en lång dag. Dagen började med att vi var hemma och tog det lugnt o sen åkte jag och Vincent till hageby tillsammans med Carro och Lucaz. Vincent har glad tills han kom på att han var hungrig o vägrade tutta... Insåg då att jag hade glömt flaskan hemma och det var bara att gå o köpa en flaska och ersättning till honom men den flaskan jag köpte var väldigt o interligent. Det kom alldeles för fort ur den så han kunde inte äta... Så då blev det att köpa en flaska till en sån som vi redan har hemma =/ men då blev han iaf nöjd och åt o blev glad igen!

Sen så åkte vi vidare in till stan där vi träffade Emma och gick o fikade tillsammans med henne på fräcka fröken =) Var hur trevligt som helst eftersom vi inte gjort det på en evighet. Nu är vi hemma igen o har varit ett bra tag. Vincent sover i sin säng och jag försöker fylla i hans bok "Mina första år" Det är otroligt hur fort man glömmer detaljer alls =P

Kommentarer
Caroline - Mamma till Jennifer säger:

Jag har vart nära och göra samma sak flera gånger. Glömma flaska. Jag tror jag ska börja med att alltid ha en flaska i skötväskan. Så risken att glömma inte finns där! :)

2011-01-27 | 23:06:27
Bloggadress: http://Http://anotherdaywithcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback