Uppdatering ang mitt ben

Idag har jag varit hos sjukgymnasten som klämde o kände, vred o vände på mig och efter en stund så konstaterade han att det iaf inte var mina foglossningar som hade börjat igen, men att bäckenet fortfarande är väldigt instabilt o att det kómmer att ta ca 6 mån innan det är bra.

Han sa att det tyvärr inte är något som är lätt botat... Jag har påverkad nerurolog status i benet med försämrade reflexer och känselbortfall i foten. Jag fick en ny tid på måndag och då hoppas vi på att det har blivit bättre men har det inte det så får man gå vidare så att jag får träffa en läkare... o se om det kanske är diskbråck =( Vilket jag verkligen inte hoppas på!!



(Bild från i lördags) Idag ser jag sliten ut =P


Kommentarer
Sabine säger:

Fy va jobbigt... Hoppas det inte är diskbråck!!

2011-01-11 | 20:56:28
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/
Caroline - Mamma till Jennifer säger:

Låter jobbigt! Hoppas du bli bättre så fort som möjligt. Hoppas för din skull att det inte är diskbråck! :(

2011-01-11 | 21:21:51
Bloggadress: http://Http://anotherdaywithcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback