Helg uppdatering

Ojojoj!!

Nu var det länge sen jag skrev här. tar en snabb uppdatering om vad helgen har bjudit på. I fredags så var vi hemma hos R´s farmor och farfar och firade lite sen jul. Det var jätte trevligt. Efter de så åkte vi hem till hans syster och träffade Vincents farmor och var där o hälsade på en stund. Väl hem så var vi trött.

I lördags så var jag o Vincent en sväng på stan för att köpa en födelsedagspresent till Jos som firade sin födelsedag då. Jag hade bestämmt mig för att gå o vara lite stor o gå på fest ensamen =D Det var hur trevligt som helst att vara ensamen även om jag älskar min lilla prins. Vincent var hemma hos mamma o det gick hur bra som helst. Dock under dagen så fick jag jätte ont i mitt ben och det håller fortfrande i sig =(

I går, söndag så var jag ute och åkte tillsammans med Hedvig och vi tog en tur ut till ingelsta ch tittade runt där ute. Jag hittade 3 söta ljuslyktor, en förvaringsbox och jätte fina serveter. Tyvärr så fick jag jätte ont i mitt ben så vi fick ge upp. Väl hemma så fick Vincent spelet och skrek o skerk o var inte alls nöjd. Efter mycket om o men så blev han tyst och somnade till o med.

Min natt var dock hemsk pga mitt ben, och för att jag hela tiden trodde att kl var 08:00 så jag kunde ringa till VC. 

Imorron ska jag till sjukgymnasten o se om jag kan få hjälp med min fruktansvärda värk i benet.

Nu ska jag gå o göra lite fetaoströra o kolla lite på tv o sen blir det sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback