Hej, hopp, hallå!

Här är det tyst som i graven... Dagarna rullar på så fort nu. Det är inte en lugn stund här hemma längre eftersom lilla hulliganen har lärts sig att "krypa" på sitt egna lilla vis. Han har oxå blivit otroligt mammig i vissa situationer.
Som i lördags så var jag barnledig i 4 timmar o när jag kom hem så vaknade han o vägrade o sitta hos R.

Min pappa har oxå hört av sig vilken inte tillhör vanligheterna! Dessutom så ska jag träffa honom imorron o det har jag inte gjort på en evigthet, speciellt inte bestämd tid o plats. Det är nog typ 18år sedan sist tror jag. Så jag är hur nervös som helst inför imorron.

Händer oxå en hel del annat som jag inte känner att jag kan skriva om här... Så det kommer nog bli ganska då låg uppdatering ett tag till... Får se vad framtiden har att utvisa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback