Dag är nu över!

Nu är första dagen som dagmamma över. Är inte så trött som jag trodde men det är en utmaning att ha 2 st barn som är lika gammla!! ALL CRED till de som får tvillingar. Det var lite gnälling när imorse för att luckaz var trött. Men när vi väl kom ut på promenad till Liu så somdade båda och sov igenom hela mitt möte där.

Det resulterade i att jag ska börja läsa till sjuksköterska igen våren 2012 =D=D=D Nu ska jag läsa en 15poängskurs under hösten så jag kan så lite CSN sen ;) Så nu är jag hel peppad att plugga!

Efter det så blev det lite lunch med huliganerna på Doken, Senad åkte vi ut till Ingeslsta för at träffa Johanna och barnen. Det var riktigt roligt att se de igen. Så nu är det bestämt att Vincent o jag ska åka dit en vecka i sommar på Semester =D

Lucaz blev hur glad som helst när Carro kom o hämtade honom förut.

Nu ska jag snart gå o sova för att det blir en riktigt tidig morron i morron oxå!

Kommentarer
Johanna säger:

Du är galet lugn med barn:) perfekt dagmamma, så kul o se er o få pussa lite på fasters gosegris!;) ska bli mysigt att ha er här!

2011-06-20 | 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback